پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
8986
-
الف
+

اکران فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضاء»

فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضاء»به کارگردانی وحید جلیلوند اکران عمومی می‌شود.

فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضاء»به کارگردانی وحید جلیلوند اکران عمومی می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی فیلم، ، قرارداد اکران فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضاء» به کارگردانی وحید جلیلوند به تازگی در گروه ماندانا به ثبت رسید.

در این گروه هم اکنون فیلم سینمایی «حقه باز دم دراز» در حال اکران است. با توجه به وضعیت حال حاضر گروه ماندانا، پیش بینی می شود ساخته جلیلوند در آذرماه به نمایش عمومی درآید.

«بدون تاریخ، بدون امضاء» ماه گذشته در جشنواره ونیز و در بخش «افق های نو« جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین کارگردانی را دریافت کرد. این فیلم در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر نیز در ۱۴ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد. ساخته جلیلوند در نهایت در این دوره از جشنواره سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد و بهترین صداگذاری و میکس را دریافت کرد.

از این فیلم همچنین به عنوان یکی از گزینه های سینمای ایران برای حضور در بخش فیلم های خارجی مراسم اسکار یاد می شد.

امیر آقایی، هدیه تهرانی، سعید داخ، علیرضا استادی و نوید محمدزاده، (با معرّفی) زکیّه بهبهانی همراه با هنرمند خردسال ماهان نصیری نیا و تعداد زیادی از هنرجویان تئاتر در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

»بدون تاریخ، بدون امضاء» روایتگر داستان زندگی کاوه نریمان، یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی است که در محل کارش با جسدی مواجه می‌شود که او را پیش از این می‌شناخته است.

علی جلیلوند تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشته است.

وحید جلیلوند در کارنامه خود ساخت فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» را نیز دارد. فیلمی که علاوه بر کسب جوایز مختلف در جشنواره های بین المللی، در جشنواره سی و سوم فیلم فجر هم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین فیلم شد.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر